27 Mart 2009 Cuma

Aşk'a Olan Aşkın Sonu

yokluğun boşluğunda ve huzurundayım bu gece
sen yoktun halbuki rüyalarımda
hatta sende yoksun düşüncelerimde,aklımda
sen YOKTUN aslında..
bir yokluğa sewdalanıştı benimkisi
olmayan rüyaların,olmayan prensesiydin
boşluğun içinde kaybolan yüreğim
üretiyordu seni sürekli
hayatın dar sıkı ve acımasız sokaklarında
gözlerimi bağladım yürüyorum!!
karşıma çıkan sende olsan
görmeyeceğim ,tanımayacağım seni
olmayan sen bedenimde çok iz bıraktın
öptüğün yerler hala kanıyor biliyormusun?
sen görmesende,senin olmadığına inanmasamda
ağlıyorum her gece boşluğa bakıp,boş gözlerle
yazılarıma bakıyorumda nekadarda doluymuşum aslında?
bomboş sandığım yüreğimi ne doldurmuş ki bukadar?
korkuyorum.ürküyorum.titriyorum yalnızlığımı yaşarken
elimden tutarsan öleceğim.bilmiyorsun bunu..
sorular sorular,soruNlar beraberinde..
kafamı kurcalayan milyon düşünce bulutu
nekadar garip değilmi bir anda farklı bi kişilik olmak?
nereye çekersen oraya gidiyorum tanrım dur artık..
her duygunun içinde biraz sen varsın aşk.
öfkeyle bile ewlendim gittiğinden beri..
hani idam masasından kurtarıcaktın beni?
hani orda ölen ben olmayacaktım?!!
yollar artık ayrılıyor bi yerlerde
bak tabela sonu gösteriyor artık?
o son'a doğru gidiyorum yavaş adımlarla...
artık ben yokum!!
sen yoksun aşk!!
sen benim sigaramdın...
çektim zehirlendim keyiflendim...
ve sen bittin...
ve ben bittim...

Hiç yorum yok: